Goed om te weten Het is druk op ons Contact Center, het kan hierdoor wat langer duren voordat je iemand spreekt. Bekijk eerst de veelgestelde vragen om een antwoord te vinden op je vraag.

Regel het eenvoudig en snel zelf

Inloggen
Boeking bekijken
Boeking annuleren
Extra's toevoegen
Reisgezelschap wijzigen
Boeking betalen

Top 5 vragen

Ik heb een verblijf geboekt en wil het accommodatie type wijzigen. Kan dat?
Ja, dit kan. Afhankelijk van de actuele beschikbaarheid kan je jouw accommodatie type op het park wijzigen tot een dag voor aankomst. Houd er rekening mee dat de huurprijs gelijk blijft, maar ook hoger kan worden. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaal je dit verschil extra.

Je kunt via onderstaande link gemakkelijk je aanvraag zelf doen en wij passen het accommodatie type aan in jouw boeking. Wil je bij 'opmerkingen' meerdere accommodatie types doorgeven? In het geval dat je eerste keuze niet mogelijk is, kunnen we de mogelijkheden bekijken voor de andere types.
Geef wijziging door Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik uitstel van betaling krijgen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. We verwijzen je graag naar onze algemene voorwaarden, daar kun je zien welke betaaltermijn voor jou van toepassing is. Onze systemen zijn ingeregeld op basis van onze algemene voorwaarden. Het is hierdoor niet mogelijk betalingen uit te stellen of uitzonderingen te maken. Als je niet betaalt binnen de gestelde betaaltermijnen, dan wordt de boeking automatisch geannuleerd (hier kunnen kosten aan verbonden zijn).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik extra kindermeubilair (zoals een kinderbed/stoel) bijboeken?
Ja dat kan, maar dit is op basis van beschikbaarheid op het park van jouw keuze. Tijdens het maken van de boeking kun je selecteren welk kindermeubilair je wilt bijboeken. Dit kan je tot 1 dag voor aankomst via je account wijzigen. 

Voorbeelden van kindermeubilair zijn: een kinderstoel, een kinderbed of een box.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil mijn boeking annuleren. Hoe doe ik dat?
Dat kan eenvoudig via je account. Dit geldt ook voor groepsboekingen. Doorloop de volgende stappen om jouw boeking te annuleren:
- Log in en selecteer de boeking die je wilt annuleren.
- Scrol naar het kopje 'Annuleren en omboeken'.
- Hier zie je een tijdlijn waarin zichtbaar is in welke fase jij je bevind en welke kosten daaraan verbonden zitten.
- Als je wilt annuleren klik op 'Annuleringsopties'.
- Nu krijg je een scherm te zien met de kosten die het annuleren van jouw boeking meebrengen.
- Wil je annuleren? Klik links onder op 'Annuleer deze boeking'.

Voor annuleringen kunnen wij, afhankelijk van de aankomstdatum en het moment van reserveren kosten in rekening brengen. De kosten voor annuleren zijn tot 30 dagen vóór aankomst 30% van de totale reissom. Valt de datum van aankomst binnen de komende 30 dagen? Dan betaal je 100% van de totale reissom. Heb je jouw verblijf 14 dagen of korter geleden geboekt en is je aankomst niet binnen 30 dagen? Dan betaal je geen annuleringskosten.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Zijn handdoeken en bedlinnen inbegrepen?
Voor bedlinnen betaal je een extra bedrag bovenop de huur van de accommodatie, dit neem je standaard bij ons af. Bedlinnen kun je niet annuleren. Het bedlinnenpakket bestaat uit een overtrek voor de dekbedden, kussens en het matras. De prijs die we hiervoor rekenen is afhankelijk van je reisgezelschap, dit vind je terug in je boeking. Bij onze luxe en extra luxe accommodaties zijn de bedden al opgemaakt. Handdoeken zijn niet standaard inbegrepen bij je boeking, maar dit kun je wel toevoegen aan je boeking onder extra's. Per besteld handdoekenpakket ontvang je 2 handdoeken. Als je dus 1 pakket toevoegt, ontvang je 2 handdoeken. Bestel je 2 pakketten, dan leggen we 4 handdoeken klaar.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Waar kunnen we je mee helpen?

Een boeking maken Betalen & wijzigen Annuleren Landal-account & app Voor je verblijf Tijdens je verblijf Na je verblijf Giftcards & kortingen

Heb je nog vragen?

Voor informatie en boekingen kun je contact opnemen met ons Contact Center.
Verzoek doorgeven
Geef het hier snel aan ons door

Staat je wijzigingsverzoek er niet tussen?

Neem dan tijdens de openingstijden contact met ons op via +31 88 205 9000 (gebruikelijke belkosten)
 
. Een van onze medewerkers helpt je graag persoonlijk verder.
Openingstijden Contact Center
Maandag t/m vrijdag van 09.00 - 18.00 uur
Zaterdag en zondag en feestdagen 10.00 - 15.00 uur

Voor contact vanuit het buitenland, ga naar Service en Contact op landal.com

Eenvoudig zelf regelen

Dit regel je eenvoudig zelf in jouw account.
Openingstijden Contact Center
Maandag t/m vrijdag van 09.00 - 18.00 uur
Zaterdag en zondag en feestdagen 10.00 - 15.00 uur


Voor contact vanuit het buitenland, ga naar Service en Contact op landal.com.
Kijk voor alle info in de Landal-app Handig voor en tijdens jouw verblijf

Overige info

Contactgegevens parken
Het adres en de routebeschrijving van ieder park vind je onder 'parkinfo' in het menu.

Bekijk alle parken

Pers
Op de newsroom for press and bloggers van Landal GreenParks wordt al het nieuws gedeeld voor de duurzame- toeristische, recreatie-, landelijke- en regiopers.
Btw en KvK-nummer
Btw Landal GreenParks: NL802366739B01
KvK-inschrijfnummer: 27052417

Adresgegevens

Hoofdkantoor Den Haag

Bezoekadres
Bezuidenhoutseweg 78
2594 AX Den Haag
+31-(0)70-300 35 35
(niet voor in- en verkoop, informatie en reserveringen)
Postadres
Postbus 95991
2509 CZ Den Haag

Kantoor Zwolle

Bezoekadres
Hanzelaan 320-328
8017 JP Zwolle
+31-(0)88-205 96 00
(niet voor informatie en reserveringen)
+31-(0)88-205 97 00
(voor eigenaren en bestuurders)
Postadres
Postbus 40224
8004 DE Zwolle

GmbH Trier

Bezoekadres
Max-Planck-Straße 12
DE - 54296 Trier
Deutschland
+49-(0)1806 700 730

Kantoor Varde

Bezoekadres
Gl. Kjærvej 15
Dk - 6800 Varde
Danmark

Kantoor Norwich

Bezoekadres
Seebohm House
Queen Street 2-4
NR2 4SQ Norwich
Verenigd Koninkrijk