Ik wil een reisgenoot toevoegen of verwijderen. Hoe doe ik dat?

Dat kun je eenvoudig zelf doen in je account op de website, helaas is dit nog niet mogelijk in de app. Ga naar de details van je gemaakte boeking. Daar vind je onder ‘reisgezelschap’ de gegevens van je reisgenoten. Hier kun je een reisgenoot toevoegen of verwijderen. Dit kunnen reisgenoten zijn die hetzelfde aantal dagen verblijven als jij. Maar ook logees, dus familie/vrienden die bijvoorbeeld één nachtje blijven slapen.

Op basis hiervan berekenen we de totale prijs van je verblijf opnieuw. We informeren je over dit aangepaste bedrag per e-mail. Heb je een reisgenoot toegevoegd? Dan kun je onder ‘betaalinformatie’ het bedrag dat er bij is gekomen betalen. Gaat er juist iemand niet meer mee en heb je hier wel al voor betaald? Dan ontvang je dit gedeelte van ons terug bij aankomst op het park.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden