Kan ik ook meerdere gifcards inleveren bij het maken van een boeking?
Ja, dat is mogelijk.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe wissel ik een Landal Giftcard in?
Dat kan tijdens het boeken van jouw vakantie. Bij het afrekenen vul je het kaartnummer en de veiligheidscode van de giftcard in. Heb je een fysieke cadeaukaart? Dan vind je de veiligheidscode op de achterkant van de kaart, even krassen. Het tegoed van de giftcard wordt dan automatisch verrekend met het openstaande bedrag. Staat er nog een bedrag hierna open? Dan kun je dat via een andere betaalmethode betalen.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb al een boeking gemaakt. Kan ik alsnog mijn Landal giftcard gebruiken?
Ja, dat kan. In je account, onder 'mijn reservering' kun je jouw boeking bekijken en de betaalinformatie opvragen. Daar kun je het openstaande bedrag betalen met de giftcard. Heb je de giftcard verzilverd en staat er nog een bedrag open? Betaal deze dan op een andere manier. Goed om te weten: de giftcard is alleen in te wisselen bij het betalen van een boeking, niet op het park zelf.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat moet ik doen als ik geen code per mail heb ontvangen om mijn giftcard te activeren?
Check voor de zekerheid even je ongewenste e-mail. Heb je ook daar geen e-mail ontvangen van ons? Neem dan contact op met het Contact Center via +31 88 205 9000 (gebruikelijke belkosten)
 
.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Zijn er ook parken waar ik mijn giftcard niet kan verzilveren?
Ja. Helaas kun je de giftcard niet besteden aan een verblijf in Groot-Brittannië. Ook op onze parken Dormio Resort Eifeler Tor en Marissa is het niet mogelijk om je kaart te besteden.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Moet ik een Landal giftcard in één keer besteden?
Nee hoor, dat is niet nodig. Als je niet het hele bedrag hebt gebruikt van je giftcard, kun je dit besteden bij een volgend verblijf. Nieuwsgierig wat er nog op staat? Check hier het saldo op je giftcard.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik mijn giftcard activeren?
Heb je gekozen voor een digitale giftcard? Dan is activeren niet nodig. Heb je ervoor gekozen om de giftcard per post te ontvangen? Het saldo op de giftcard is voor de veiligheid nog niet geactiveerd. Dit kun je zelf eenvoudig doen met de activatiecode die je per e-mail ontvangt. Kies voor 'Giftcard activeren' en voer het nummer in van jouw giftcard, samen met de activatiecode. Je giftcard is nu geactiveerd en klaar voor gebruik! 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat moet ik doen als mijn kaart niet werkt?
Heb je de giftcard per post ontvangen? Vergeet deze dan niet te activeren met de code die we je per mail hebben gestuurd. Kies voor 'Giftcard activeren' en voer het nummer in van jouw giftcard, samen met de activatiecode. Je giftcard is nu geactiveerd en klaar voor gebruik. Werkt de giftcard nu nog steeds niet? Neem dan contact op met het Contact Center via: +31 88 205 9000 (gebruikelijke belkosten)
 
.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat is het (resterende) saldo van mijn Landal giftcard?
Het saldo van de Landal giftcard kun je hier checken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar kan ik de veiligheidscode vinden?
Je vindt de 6-cijferige code op de achterkant van de giftcard (onder de kraslaag). Bij een digitale giftcard sturen we je de veiligheidscode, samen het nummer van de kaart, per e-mail. Je hebt deze code nodig als je de giftcard wilt verzilveren of om het saldo te checken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden