Ik heb een vraag over:

Account aanmaken

Kan ik mijn boeking inzien zonder account?
Ja, via de knop mijn boekingen kun je nu ook aan de hand van jouw boekingsgegevens de boeking inzien en betalen. Hier hoef je alleen het boekingsnummer, de achternaam van de hoofdboeker en de aankomst datum op het park in te vullen.

Echter adviseren we wel om een account aan te maken, zodat je je boeking in de Landal-app kunt koppelen. En je zo alle praktische informatie bij de hand hebt. Lees waarom de Landal-app interessant is voor jouw verblijf.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe maak ik een account aan?
Dat kan heel eenvoudig hier.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik een verblijf toevoegen aan mijn account of de Landal-app?
Indien je was ingelogd toen jouw boeking is gemaakt staat jouw boeking automatisch in jouw account en de app. Dat is makkelijk! 

Als je een boeking wil toevoegen in de app ga je naar het tabblad 'Boekingen' en klik je op 'Boeking toevoegen. In jouw account op de website klik je op de overzichtspagina op de blauwe knop 'Voeg toe' onder 'Al je boekingen op een rijtje'. Hier vul je het boekingsnummer in van jouw gemaakte boeking. Deze vind je terug in de bevestiging die je per mail hebt ontvangen.

Je kan alleen een boekingsnummer koppelen aan het e-mail adres waarmee de boeking is gemaakt. Dus alleen de hoofdboeker kan het verblijf toevoegen aan zijn of haar account. 

Let op, wanneer je een boeking hebt gemaakt op een park in het Verenigd Koninkrijk is het (nog) niet mogelijk om jouw boeking te koppelen in de app. Wel kan je het park met faciliteiten en activiteiten bekijken. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe verwijder ik mijn account?
Je kunt je account van onze website en app verwijderen in de Landal App onder "Mijn gegevens" of vul onderstaand formulier in. Je krijgt bericht wanneer het account is verwijderd.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Inloggen

Hoe kan ik inloggen op mijn account?
Er zijn drie manieren hoe jij kan inloggen op jouw account, namelijk:
1. Log in met jouw e-mail adres en zelf bedachte wachtwoord.

2. Log in met jouw e-mail adres en laat ons een code toesturen. Vul het e-mail adres in waarmee je de boeking hebt gemaakt of het e-mailadres van je bestaande account en vraag een code aan. Deze wordt binnen enkele seconden naar het ingevulde e-mail adres gestuurd. Deze code vul je in op de website, dit vervangt eigenlijk jouw wachtwoord. Tip: check ook de spambox. 

3. Log in met jouw e-mail adres en laat ons een beveiligde link toesturen. Vul het e-mail adres in waarmee je de boeking hebt gemaakt of het e-mailadres van je bestaande account en vraag de link aan. Deze wordt binnen enkele seconden naar het ingevulde e-mail adres gestuurd. Klik op de link en je wordt automatisch ingelogd. Tip: check ook de spambox. 
Inloggen mijn Landal Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik kan niet inloggen. Wat moet ik doen?
Controleer nogmaals de door jou ingevulde gegevens, zitten er geen tikfouten in? Je kan ook inloggen met een code of log in link in plaats van een wachtwoord. Deze vraag je gemakkelijk aan via de mijn boeking pagina

Ben je je wachtwoord vergeten? Vraag dan hieronder een nieuw wachtwoord aan. Het kan tot 1 minuut duren voordat je de mail ontvangt. Kijk ook voor de zekerheid even in je spambox.  

Goed om te weten: je inloggegevens voor de Landal-app en website zijn hetzelfde.
Herstel mijn wachtwoord Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Geen zorgen, je kunt hier een nieuw wachtwoord opvragen. Je ontvangt dan per mail een link om je wachtwoord te herstellen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben het e-mailadres van mijn account vergeten. Wat moet ik doen?
Probeer in te loggen met je e-mailadres en kies voor 'wachtwoord vergeten'. Is het e-mailadres niet bekend? Maak dan een nieuw account aan.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik krijg de melding 'e-mail bestaat al'. Wat moet ik doen?
Je probeert een nieuw account aan te maken met een e-mailadres waar al een account op actief is. Weet je het wachtwoord niet meer? Vraag dan hier een nieuw wachtwoord aan.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik krijg de melding 'ongeldige login of wachtwoord'. Wat moet ik doen?
Deze melding betekent dat wij het door jouw ingevulde e-mailadres of wachtwoord niet (her)kennen. Ben je het wachtwoord vergeten? Kan gebeuren. Vul hier je e-mailadres in om een nieuw wachtwoord aan te vragen.  Kloppen je inloggegevens gewoon? Neem dan contact met ons op via het Contact Center. 


Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Landal-app

Hoe kan ik inloggen in de Landal-app?
Inloggen doe je met hetzelfde e-mailadres en het wachtwoord waarmee je op de website inlogt. Log altijd in met het e-mailadres waarmee je de boeking bij Landal hebt gemaakt. Hier is je boeking aan gekoppeld. Wachtwoord vergeten? Kies dan voor ‘wachtwoord vergeten’ bij het inloggen. Je ontvangt dan een e-mail van ons, zodat je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Check voor de zekerheid ook je ongewenste mail. Geen e-mail ontvangen? Dan heb je waarschijnlijk nog geen account op dit e-mailadres. Maak een account aan.

Goed om te weten: op sommige parken heb je een ander account nodig om te kunnen reserveren in de app voor een activiteit. Helaas zijn deze twee accounts nog niet aan elkaar gekoppeld.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ben ik verplicht de Landal-app te gebruiken tijdens mijn verblijf?
Nee, zeker niet. Je kunt ook nog steeds voor al jouw vragen terecht bij de receptie. Echter is Landal benoemd tot het meest duurzame reismerk van Nederland. Door belangrijke informatie te verstrekken via de Landal-app is het mogelijk om het papiergebruik op het park fors af te laten nemen. Dit is de reden dat wij veel nadruk leggen op het gebruik van de Landal-app.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat kan ik doen met de Landal-app? Hebben wij je vraag hiermee beantwoord? Kan ik de Landal-app ook gebruiken als ik geen boeking heb gemaakt?
Zeker! Download de Landal-app, selecteer het park waar je meer over wilt weten en oriënteer je op een mooie vakantiebestemming. Je kunt zien wat er te doen is in de omgeving en op het park!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Heb je een vraag over de digitale sleutel? Hebben wij je vraag hiermee beantwoord? Ik ben ingelogd in de app, maar mijn boeking is nog niet toegevoegd. Hoe doe ik dit?

Dat kan heel eenvoudig:

  • Ga naar ‘boekingen' en kies voor ‘boeking toevoegen’ .
  • Voeg het boekingsnummer toe. Deze vind je in de boekingsbevestiging die je per mail hebt ontvangen van ons.
  • Je boeking is nu toegevoegd!
  • Ga naar ‘boekingen’ in de app om de details van je gemaakte boekingen te bekijken.

Je kan alleen een boekingsnummer koppelen aan het e-mail adres waarmee de boeking is gemaakt. Dus alleen de hoofdboeker kan het verblijf toevoegen aan zijn of haar account. 

Let op, wanneer je een boeking hebt gemaakt op een park in het Verenigd Koninkrijk is het (nog) niet mogelijk om jouw boeking te koppelen in de app. Wel kan je het park met faciliteiten en activiteiten bekijken.
Bekijk de instructievideo Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb meerdere accommodaties tegelijk geboekt, hoe kan ik deze boekingen toevoegen aan de app?
  • Log in met je e-mailadres en wachtwoord.
  • Ga naar ‘boekingen’.
  • Kies voor ‘boeking toevoegen’.
  • Elke boeking moet je apart toevoegen. Als je boeking bestaat uit 5 bungalows, voeg je deze apart toe met het bijbehorende boekingsnummer.
  • Vul het boekingsnummer in. Deze vind je in de boekingsbevestiging die je per mail hebt ontvangen van ons.
  • Je boeking is nu toegevoegd!
  • Ga naar ‘boekingen’ in de app om de details van je gemaakte boekingen te bekijken.
Bekijk de instructievideo Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Met welke gegevens log ik in op de Landal-app?
Gebruik hiervoor dezelfde inloggegevens als van je account.
Bekijk de instructievideo Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden