
Hoe kan ik inloggen op de nieuwe website?
U kunt inloggen op de nieuwe website (de eigenaren-omgeving van Mijn Landal), via www.landal.nl/inloggen. Dit is de website waar u ook uw eigen gebruik boekt. U heeft hiervoor een account. Inloggegevens vergeten? Kies in het inlogscherm voor ‘Wachtwoord vergeten?’, vul het bij ons bekende huiseigenaren e-mailadres in en klik op ‘Verzenden’. U ontvangt daarna een e-mail om een nieuw wachtwoord te kiezen. Na het kiezen van een wachtwoord ontvangt u een e-mail om uw account te activeren. Klik in de e-mail op ‘Activeer uw account’, vul uw e-mailadres en wachtwoord in en u bent direct ingelogd. Let op: deze e-mails belanden weleens in de spambox, dus kijk daar als u niets heeft ontvangen. Bent u onlangs huiseigenaar geworden? Dan kan het zijn dat u nog geen account heeft. Neem hiervoor contact op met Landal Homeowner Services.
Kan ik voor zowel de oude als de nieuwe website hetzelfde wachtwoord gebruiken?
Op de nieuwe website logt u in met uw huiseigenaren e-mailadres en een (nieuw) wachtwoord. Dus niet met dezelfde inloggegevens als de oude website (relatienummer + wachtwoord). Als u voor zowel de oude als de nieuwe website graag hetzelfde wachtwoord wilt gebruiken, dan kan dit door eenvoudig uw wachtwoord voor de nieuwe website in te stellen via www.landal.nl/inloggen. Kies vervolgens voor 'Wachtwoord vergeten?’, vul het bij ons bekende huiseigenaren e-mailadres in en klik op ‘Verzenden’. U ontvangt daarna een e-mail om een nieuw wachtwoord te kiezen. Na het kiezen van een wachtwoord ontvangt u een e-mail om uw account te activeren. Klik in de e-mail op ‘Activeer uw account’, vul uw e-mailadres en wachtwoord in en u bent direct ingelogd. Let op: deze e-mails belanden weleens in de spambox, dus kijk daar als u niets heeft ontvangen.
Inloggen & meerdere accounts
Heeft u meerdere accommodaties en moet u daardoor inloggen op verschillende accounts? De accounts kunnen samengevoegd worden als de tenaamstelling van deze accommodaties hetzelfde is/dezelfde combinatie van eigenaren heeft. Neem hiervoor contact op met Landal Homeowner Services.
Kan ik voor zowel de oude als de nieuwe website hetzelfde wachtwoord gebruiken?
Op de nieuwe website logt u in met uw huiseigenaren e-mailadres en een (nieuw) wachtwoord. Dus niet met dezelfde inloggegevens als de oude website (relatienummer + wachtwoord). Als u voor zowel de oude als de nieuwe website graag hetzelfde wachtwoord wilt gebruiken, dan kan dit door eenvoudig uw wachtwoord voor de nieuwe website in te stellen via www.landal.nl/inloggen. Kies vervolgens voor 'Wachtwoord vergeten?’, vul het bij ons bekende huiseigenaren e-mailadres in en klik op ‘Verzenden’. U ontvangt daarna een e-mail om een nieuw wachtwoord te kiezen. Na het kiezen van een wachtwoord ontvangt u een e-mail om uw account te activeren. Klik in de e-mail op ‘Activeer uw account’, vul uw e-mailadres en wachtwoord in en u bent direct ingelogd. Let op: deze e-mails belanden weleens in de spambox, dus kijk daar als u niets heeft ontvangen.
Inloggen & meerdere accounts
Heeft u meerdere accommodaties en moet u daardoor inloggen op verschillende accounts? De accounts kunnen samengevoegd worden als de tenaamstelling van deze accommodaties hetzelfde is/dezelfde combinatie van eigenaren heeft. Neem hiervoor contact op met Landal Homeowner Services.