Roompot Kustpark Egmond aan Zee Nollenweg 1
1931 AV Egmond aan Zee
Contact park +31 (0)72 - 5061702

Bereikbaarheid

Parkeren
Het park is gedeeltelijk autovrij. Je kunt de auto parkeren (na)bij de accommodatie. Het specifieke aantal parkeerplaatsen per accommodatie lees je in de kenmerken van de accommodatie. Verblijf je in het autovrije gedeelte, dan kun je de auto na het in- of uitladen van jouw bagage op de centrale parkeerplaats parkeren.
Oplaadmogelijkheden elektrische auto
Op het park zijn laadstations aanwezig om jouw elektrische auto op te laden. 
Openbaar vervoer
Kijk op 9292.nl hoe je het park het makkelijkst met het openbaar vervoer bereikt.

Aankomst & vertrek

Als je een pincode of keycard hebt ontvangen kun je bij aankomst de slagboom openen en meteen doorrijden naar je accommodatie. Nog geen pincode of keycard? Meld je dan bij het Service Point op het park. Als je een bungalowtent hebt geboekt kun je tussen 16.00 en 17.00 uur inchecken bij het Service Point. Kom je buiten de openingstijden van het Service Point aan? Neem dan vooraf contact met ons op. 
Inchecken vanaf 16:00 uur
Voor deze tijd mag je natuurlijk wel al gebruik maken van de faciliteiten op het park. Of de omgeving van het park ontdekken.
Uitchecken tot 10:00 uur
De rest van de dag ben je natuurlijk wel van harte welkom bij de faciliteiten op het park.
Eindschoonmaak
We verzoeken je bij vertrek de accommodatie netjes en schoon achter te laten. Je kunt ervoor kiezen je accommodatie zelf schoon te maken of een eindschoonmaak bij te boeken in de Mijn Roompot-omgeving. Als je accommodatie tijdens de eindcontrole schoon en zonder gebreken is aangetroffen, wordt je borg wordt binnen tien dagen teruggestort.

Goed om te weten

Aangeboden door Roompot
Roompot en Landal GreenParks zijn sinds 2023 één gezamenlijke organisatie. Je vakantie op dit park wordt aangeboden door Roompot. Heb je na het maken van je boeking nog vragen? Onze Roompot-collega's staan voor je klaar om al je vragen te beantwoorden, via het volgende telefoonnummer: +31 88 205 9000 (gebruikelijke belkosten)
 
 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Verplichte borg
Houd er rekening mee dat voor jouw verblijf een borgsom wordt gevraagd. Deze krijg je terug als bij vertrek blijkt dat je de accommodatie schoon én in nette staat hebt achtergelaten. Je kunt ervoor kiezen de accommodatie zelf schoon te maken of een eindschoonmaak bij te boeken in de Mijn Roompot-omgeving. Als de huishoudelijke dienst extra werkzaamheden moet uitvoeren, wordt (een deel van) de borg ingehouden. Je krijgt hierover schriftelijk bericht. Het kan tot tien werkdagen na vertrek duren tot de borgsom weer op jouw rekening staat.
Wifi
Op het gehele park kun je gebruik maken van gratis wifi.
Huisdieren
Huisdieren zijn welkom op het park én in een aantal van onze accommodaties. Kijk in de kenmerken van de accommodatie of selecteer je huisdier(en) in het reisgezelschap om te zien in welke accommodaties één of meerdere huisdieren mogen verblijven.

De prijs van de huisdiertoeslag en eindschoonmaak vind je tijdens het boeken in je prijsoverzicht.
Wasserette
Er is op het park een wasserette met wasmachines en drogers aanwezig (tegen betaling).

Veelgestelde vragen

Waarom zie ik op Landal.nl Roompot-vakantieparken?
Roompot en Landal GreenParks zijn sinds 2023 één gezamenlijke organisatie. Daarom vind je op Landal.nl naast de Landal-vakantieparken op dit moment een kleine selectie Roompot-vakantieparken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Van wie ontvang ik de boekingsbevestiging en met wie kan ik contact opnemen als ik vragen heb?
Na het maken van je reservering ontvang je alle verdere informatie van Roompot zelf. Heb je vragen over je boeking of accommodatie? Onze Roompot-collega's staan voor je klaar om al je vragen te beantwoorden, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik extra's en voorkeuren aan mijn reservering toevoegen?
Extra's (bijvoorbeeld bedlinnen of een ander pakket) toevoegen aan je reservering doe je in de Mijn Roompot-omgeving. Je vindt alle informatie hierover in je boekingsbevestiging. Voorkeuren (zoals het kiezen van een huisnummer of het toevoegen van een huisdier aan je reisgezelschap) doe je door ná het maken van je boeking telefonisch contact op te nemen met de Gastenservice van Roompot, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik alle Roompot-parken boeken via de website van Landal?
Nee, op dit moment is het niet mogelijk om alle Roompot-parken via Landal.nl te boeken. We bieden momenteel een kleine selectie parken aan. Alle andere parken zijn te boeken via de officiƫle Roompot-website.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is mijn vakantie bij Roompot anders dan bij Landal?
Het is mogelijk dat je verblijf, de faciliteiten en services iets anders zijn dan je bij Landal gewend bent. Na het maken van je boeking ontvang je alle informatie vanuit Roompot, waarin duidelijk vermeld wordt wat het park tijdens je verblijf te bieden heeft. Heb je toch nog een vraag? Bekijk dan de parkpagina of neem contact op met onze Roompot-collega's, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is Bollo ook aanwezig op de Roompot-parken?
Onze mascotte Bollo is niet aanwezig op de Roompot-vakantieparken. Wel woont op de parken met Kids Club zijn goede vriend Koos die er naar uitkijkt je te ontmoeten op de parken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?